de gener 31, 2006

dia gris

15 Comentaris:

Blogger Rodolfo ha gosat dir...

Bones! ara et linko

divendres, 03 de febrer, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Avui el gris s'ha apoderat d'aquest paisatge. La boira esta afectant l'estat d'anim dels habitants de susodicha poblacio. Sort que sempre ens quedara algun raconet en algun blog per veure que encara existeixen les imatges que coneixem, tot i que la boira no ens permeti veureles.

Estas segura de voler fer un bloc serio?

dissabte, 04 de febrer, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

He quedat amb el cor esglaiat. Bonica la pàgina. Àfrica, 11 de la tarda. És, ara ja, un himne intergeneracional.

La convido a donar un volt pel meu blog (dels collons): www.opsonablog.blogspot.com

Espero que li agradi i si vol deixar algun comentar-hi, ja ho sap.

Als seus peus;

Marduix Emboirat (que a la Plana de Vic també n'hi ha de boira)

dissabte, 04 de febrer, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

Bones tinguen!

guoncargüeifumantxúinthemoodforlove, la pàgina serà com hagi de ser, no l'obligarem a ser seriosa si ella no vol. Això sí, la intenció és que no és montin els "pollos" ("pollastres"), batusses, renyines i/o escaramusses* bloguils del Rumore.

Ara, una línies per donar la benvinguda a en Marduix Gebrat (ara emboirat), que sap el que és la BOIRA, aquest fenòmen de la natura (dels collons) que, a la gent que vivim ens zones on afecta, ens dóna aquest tarannà* tan peculiar. Entre emboirats ens entenem.

Als seus peus.



* Escaramussa i tarannà, paraules lletgistes on les hi hagin!

dissabte, 04 de febrer, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

Guau-guau!
Bup!

dissabte, 04 de febrer, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Quin accent mes raro que te aquest gos! Tu no ets d'aquestes contrades, Oi guapo?


P.D.:Lo resto de gosses no cal que diguin res, que jo aquest m'el encomano par Io.

dissabte, 04 de febrer, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

se m'han borrat els comentaris que m'has deixat al blog, i no se com. Al mateix temps s'han esborrat els comentaris que jo havia deixat en un altre blog. Blogger esta fatal. Ja esta.

dissabte, 04 de febrer, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

Benvolguda Sas;

Li escric aquí per demanar-li, que em posi al msn:

marduix_gebrat@hotmail.com

Així podem parlar tranquiament en "temps real", tot i que si no és real, què és?

Als seus peus, esglaiat i esmaperdut

Marduix sp.

dissabte, 04 de febrer, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

lo Rodolfo és meu i només meu, no veieu que és tan o més lleig que jo!!

dimarts, 07 de febrer, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

A veure si tornaran a parlar tots els gossos i gosses de Llardecans al blog!

Ja ho té això Llardecans...

dimarts, 07 de febrer, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Llardecans ja ho te aixo! com que les persones som mes aviat callades, parlen los gossos.

No conseguirem ser mai res mes que una casa de gossos

dimarts, 07 de febrer, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

en aquest paisatge rural es pot veure una errada ortogràfica. Algú l'ha vist?

dimarts, 07 de febrer, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

ana.

dimarts, 07 de febrer, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

correcte! (em refereixo a la resposta)

dimarts, 07 de febrer, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Hace un dia gris,
pero tu,
haces que vuele...

ia ia se sap on faras cap no? a la segona residencia que parlaven los antonia font, si tenen moltes coses en comu aquests txavalets il muchachito del bombo, nol manola eh? el de l'infierno!

dimarts, 14 de febrer, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home