de desembre 22, 2006

Concert La Troba Kung Fú, Sala Apolo




8 Comentaris:

Blogger La Sas ha gosat dir...

a la sala apolo ens vam trobar els de l'slàvia de borges. M'estic pensant de penjar les fotos amb ells. Són dignes per aquesta pàgina? Com que no tinc criteri, no m'aclareixo...

m'ho penso.

divendres, 22 de desembre, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Aquestos de l'Slavia ens els troBem hasta la sopa. Hi havia el Mosso tambe? si no son dignes d'aqui, penjales al Rumore que alli hi cap tot, pero nosaltres "bueno, almenys jo" les volem veure.

Molt bones les fotos! millors que les del Condon? depen del criteri...

divendres, 22 de desembre, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

aquí no fa falta tenir criteri: les fotos del condon son MÉS bones... és lo que hi ha

i lo de penjar-ho al rumore... ja ho havia pensat, allí hi acaben tots los rossangos

divendres, 22 de desembre, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Jo de gran vull ser trobador, i tu?

divendres, 22 de desembre, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Son millor les teves, estic rebotat amb lo Condon desde que em contradiu en les meves critiques sense criteri, aixi que cent vegades millors les teves i. "lo ultim es un homenatge al Lluis Llach"

dissabte, 23 de desembre, 2006  
Blogger marranta ha gosat dir...

Jo no tinc criteri perquè no vaig poder anar al concert. Saaas!!! Estava guapo en Joan?? Te va fer pujar a l'escenari a cridar amb ell??
I enteniment em sembla que tampoc en tinc: no entenc res del què dieu...

Ho rellegiré i m'ho pensaré.

diumenge, 24 de desembre, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

El Joan no estava guapo, ÉS GUAPO.

El Muñeco... és divertit.


Em declaro groupie de la Troba, juntament amb els barbuts de l'Slàvia. Prometo penjar-ne fotos en algun lloc.

diumenge, 24 de desembre, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

cercant la lletra de d'una cançó de la Troba he nat a parar fins aquí. Va ser un gran concert el de l'Apolo!! tothom estava ben animat, quina festassa!
salut!

divendres, 29 de desembre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home