de febrer 09, 2006

Aquesta pluja


Aquesta pluja que ho banya tot
treu de ses coses s’olor del món.
Aquesta pluja no té un hivern,
només té un dia un poc xerec.
Tothom té defectes,
jo encara t’enyor.
Ningú no és perfecte,
ja no te faré pus cançons,
i avui som dimecres,
també som dijous,
jo sempre com sempre.
Demà pintaré amb ses mans
es meu sol de jugueta
que té un satèl.lit solar
i un solàrium d’estrelles.
Demà pintaré as cel ras
un segon domicili,
semiaquàtic i deshabitat
perquè m’estit transformant
en un amfibi.
ANTÒNIA FONT

9 Comentaris:

Blogger La Sas ha gosat dir...

Tothom té defectes,
jo encara t’enyor.

... brutal!

dijous, 09 de febrer, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

I avui som dimecres,
tambe som dijous,
jo sempre com sempre.

ESPECTACULAR
Tot deu dependre de l'estat d'anim, no?

divendres, 10 de febrer, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

ara sí, espectacular!!!!

divendres, 10 de febrer, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

Be, be.

tot i no ser la seva millor cançó la frase que cita "la sas" i el "perquè m’estic transformant
en un amfibi" son brutals.

divendres, 10 de febrer, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

ja, no és la seva millor cançó però l'oratge d'avui m'ha fet decantar per aquesta...

divendres, 10 de febrer, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

Això ho feu per animar a les ànimes desesperades com la meva?

Marduix sp.

divendres, 10 de febrer, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

No era ni de bon tros la meva intenció agreujar el seu estat d'ànim, ans al contrari! Accepti les meues disculpes.

Als seus peus desesperats.

divendres, 10 de febrer, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

Gràcies. Però crec que ha servit de bàlsam.

Sóc jo el qui hauria d'estar als seus peus, si em permet.

dissabte, 11 de febrer, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Demà pintaré as cel ras
un segon domicili...

Aixo si es una frase, a mes tots i farem cap en aquesta segona residencia... o no?

dimarts, 14 de febrer, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home