de març 13, 2006

Nou disc d'Antònia Font!


39 Comentaris:

Blogger La Sas ha gosat dir...

el nou disc d'Antònia Font ha sortit avui mateix!!

dilluns, 13 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

si, però encara no ha arribat a les botigues. és "lu-ka-té"

dilluns, 13 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

ja ho pot dir, ja, Sr. Verdet, és u ka té... però el 30, presentació del disc a l'auditori de Barcelona

dimarts, 14 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

i només és pels VIP's guais-cool-glam o és per tots?

dimarts, 14 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

és que si només hi puc anar jo em sabria greu...

dimarts, 14 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

M'han dit que les entrades ja estan exhaurides...

dimarts, 14 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

[mentaCert, joves "padowan", exhaurides estan] com diria en morales...
Genial avui al villarroel el programa 1.000!!

Ja tinc el Batiskafo Katiuskas. el primer tema (track 2) és impressionant, però del disc (12 temes) nomes 4 em semblen bons.
- Batiscafo Katiuskas (track 2)
- Toquio m'és igual (track 4)
- Mecanismes (track 9)
- Bamboo (track 11) [i aquesta encara...]

però bueno, que esta be, comprin-lo!

dimecres, 15 de març, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

Jo aniré al concert de L'Apol·lo del dia 22. Hi seureu "vosaltres"? "vosaltres" en el sentit més ampli de la paraula.

Au!

Marduix Musical

divendres, 17 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

"Jo" també hi aniré el dia 22!! Bé... hi anirem "nosaltres", no en el sentit més ampli, sinó amb uns quants especímens en particular. Per cert, els que hi aneu digueu-me alguna cosa perquè comprarem l'entrada anticipada, d'acord?

divendres, 17 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

aaah, he aconseguit el nou disc dels Antònia Font... ja l'escoltaré amb deteniment!

divendres, 17 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

això de "aconseguit" no sona massa be, no?

el 22 de març a l'apol·lo antonia font?

divendres, 17 de març, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

No, amic Verdet, no. El concert és del grup aquest de nom llarg i de difícil record per a mi (jo mateix i la meva in-comsciència). La Troba Kung-Fu, és?

Espero veure'l allà. Jo hi aniré amb un grup d'amics de la facultat. Tinc ganes de que ens coneixem en "viu" i directe per l'Apol·lo.

Salut!

Marduix sp.

divendres, 17 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

Ni he comprat el disc, ni l'he copiat, l'he aconseguit.

Plou.

dissabte, 18 de març, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

Plou. Sí, a la Plana també plou. Jo no el tinc el disc, ni copiat, ni comprat, ni aconseguit, ni robat, ni excretat, ni suat, ni mirat, ni fullejat, ni escrit, ni aplaudit, ni bufat, ni tocat. Res de res.

Encara plou.

dissabte, 18 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

ta be

diumenge, 19 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

per cert, no, no vindré a l'apol·l·l·l·lo, no em tira massa aquest rollo, que hi farem.

diumenge, 19 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

en cap moment he dubtat de que el "rollo" anterior fos diferent al "rollo" del "nou" grup, simplement dic que el aquest "rollo" no em va, ni el d'ara ni el d'abans.

dilluns, 20 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

Quan ja pensàvem que ens quedàvem sense veure els Antònia Font en veure que havien quedat esgotades les entrades pel dia 30 de Març a l'auditori en la presentació del Batiscafo Katiuskas ens assabentem, i per això els informem amb tanta urgència i emoció , de que el dia 8 de Juny tonen a l'Auditori i que les entrades ja estan a la venta a Caixa Catalunya. Queda dit, doncs.

dimarts, 21 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

ueeeeh!!!
Moltes mercès per la informació, senyor Vodaixa

dimarts, 21 de març, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

Ens veurem demà? Qui anirà al concert? Jo, ulleres de pasta, unes rastes cutres al darrera. Acompanyat (espero) de 5 noies i un noi. Crec que és una bona ràtio, no?

Encara no he decidit la samarreta. Estic entre la més purament lletgista (del chaval de la peca) o una de bipolar acceptadíssim (negre per darrera, roja per davant).

Saludin-me. Estaré contentíssim, que ja em convé.

Als peus de tot, tothom i sempre.

Marduix (em poden dir Arnau, però)

dimarts, 21 de març, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

Ens veurem demà? Qui anirà al concert? Jo, ulleres de pasta, unes rastes cutres al darrera. Acompanyat (espero) de 5 noies i un noi. Crec que és una bona ràtio, no?

Encara no he decidit la samarreta. Estic entre la més purament lletgista (del chaval de la peca) o una de bipolar acceptadíssim (negre per darrera, roja per davant).

Saludin-me. Estaré contentíssim, que ja em convé.

Als peus de tot, tothom i sempre.

Marduix (em poden dir Arnau, però)

dimarts, 21 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

No dubti que el saludaré, fins demà!!! Si decidís la samarreta del chaval de la peca, molt millor per reconeixe'l, ja que individus amb ulleres de pasta i rastes dubto que n'hi hagi pocs... Jo potser portaré la samarreta de l'Astre (la de Warning), però encara no ho sé.

Fins demà, doncs!

Als seus peus!

dimarts, 21 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

oh, que maco està tot!!!

dimarts, 21 de març, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Nen, no t'en oblidos que Tu i Jo hi erem "no se que collons hi feiem, pero hi erem". Tu, Jo i poquets mes igual que el dia del Muchchito, pero allo si que va SER UN ALTRE ROLLO.

dimecres, 22 de març, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Que onda ahir al concertillo de la Troba i Dj Showarma?

Expliqueu detalls siusplau que hi havia gent que estavem castigats i no vam poder anar-hi.

dijous, 23 de març, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Ah, s'hem oblidava, va esser ESPECTACULAR?

dijous, 23 de març, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

que hi ha lagú?

dimarts, 28 de març, 2006  
Blogger Àngel 'Soulbizarre' ha gosat dir...

realment ha estat una sorpresa aquesta canalla grandeta i eixerida d'ANTONIA FONT

dimarts, 28 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

caram tati, vostè per aqui

dimarts, 28 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

diria, sr Albert, que el problema no és el disseny. Em penso que el problema és que la Sas ens ha abandonat, que no hi ha tema, que no hi ha posts nous.

ja tornarem més endavant doncs.

au!

dimecres, 29 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

he tingut problemes logístics. La connexió d'internet al pis no existeix i aquí a la ràdio anem massa enfeinats... no tinc teeeemps! Els prometo que tot tornarà a ser com abans ben aviat.

Disculpin!

dijous, 30 de març, 2006  
Blogger Marduix Gebrat ha gosat dir...

no pateixi, que l'esperarem. esperarem les sevs aportacions, les seves fotos, els seus fragments de cançons magnífiques que ens fan una mica més humans.

No ho dubti mai. Als seus peus.

dijous, 30 de març, 2006  
Blogger Rodolfo ha gosat dir...

doncs jo "HEM" sento Lladruc

divendres, 31 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

HEM fan mal els ulls

divendres, 31 de març, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

va, no t'anfados...

dilluns, 03 d’abril, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Nei, Albert lo del hem te perdo. Pero "par DEU!" com pots dir d'escriure en lloc de dir d'Ascriure.

dilluns, 03 d’abril, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Vas poder saludar a l'Oliver i companyia l'altre dia quan rodaven per RAC 1 o nomes et vas dedicar a babejar "que tambe te lo seu"?

dissabte, 08 d’abril, 2006  
Blogger La Sas ha gosat dir...

No vaig poder estar rondant per allí perquè em tocava entrar a les 14h. Això sí, me'ls vaig creuar a l'ascensor i vaig babejar lo just i necessari. Crec que no ho van notar...

dimecres, 12 d’abril, 2006  
Anonymous Anònim ha gosat dir...

Nosaltres ens fotem a Sau de nit, amb una barca inflable i a mig fer enrevistem en pau debon, amb música del batiskafo katiuskes de fons...apa!

www.lacoctelera.com/mansos

som una mica xulos...

diumenge, 28 de maig, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home