de gener 19, 2007

Estació


4 Comentaris:

Blogger Rodolfo ha gosat dir...

Comença el Sinalefa World Tour!
Ja hi ha data!
Us hi esperem!

Veure Cartell!!

Au! (tosdexoc)

divendres, 26 de gener, 2007  
Blogger núria ha gosat dir...

Hola maca, he arribat per casualitat al teu blog, i he vist que als comentaris surt la frase "ha gosat dir" , com ho puc posar al meu blog?
Aniré passat per veure si em pots ajudar, també em pots deixar un missatge al meu blog, com vulguis, gràcies!

diumenge, 25 de febrer, 2007  
Blogger La Sas ha gosat dir...

Ei, no havia vist el comentari... és que feia dies que no estava pel blog...


i tant, posa-ho si t'agrada!

Bé, ja visitaré el teu blog. Benvinguda!!!!

dimarts, 06 de març, 2007  
Blogger núria ha gosat dir...

Si ho vull posar perquè m'agrada...el problema és que no sé com posar-ho, m'ho pots explicar??
Pensa que jo diria que tens l'edat de la meva filla, sóc una mare inexperta, necessito ajuda....

dijous, 08 de març, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home